Novinky | Videa

ARCHEONIC

Video | 26.12.16

AWRIZIS

Video | 14.10.16

DYING PASSION

14.10.16

X-CORE

Video | 13.10.16

ROOT - Kärgeräs - Return From Oblivion

29.09.16

MALIGNANT TUMOUR

Video | 20.09.16

SLAYER

Video | 07.09.16

SUBROSA, SINISTRO v ČR

06.09.16

FEASTEM v ČR

06.09.16

JINJER

Video | 06.09.16

Více

Echoes

Live - nejbližší akce

Dabatáze neobsahuje žádný záznam

Diskuze

ke článku: Padlý Anděl

Vydáno: 24.03.10 | Autor: Miroslav Med | Zpět na článek | Všechny diskuze

Cekem příspěvků: 79

Pompadour anonym

Rekl bych, ze nejvetsi vysmech je nominace kapely Negative Face v ramci Hard'n'Heavy a jeste navic jejich vyhra. To uz staci jen zapnout zkresleni na aparatu, aby z toho byl H'n'H?
Britva v techto ohledech vazne nebyla o moc lepsi.

25.04.10 | 11:05:47 | Reagovat

Marcela anonym

http://www.youtube.com/watch?v=f4KaANq4bG8
:-D

06.04.10 | 19:14:24 | Reagovat

Reverend anonym

On právěže ten slavík je v pohodě. To jen většina metalistů jsou vypatlaný mozky, který prostě Gotta, Evu a Vaška prostě nejsou schopni pobrat. Třeba zrovna Kryštof, to je kapela, která smaže cokoliv z CZ metalový scény. Až začnete konečně POSLOUCHAT poznáte, že mezi Emperor/Gottem, Katatonií a Kryštofem není kvalatativního rozdílu. To jen metalisti ze sebe dělaj elitáře.... no to je jedno, jdu si pustit Vondráčkovou a pak vzápětí Thorns.

30.03.10 | 14:36:40 | Reagovat

ps anonym
Re:

Lůcu nebo Helču?

30.03.10 | 14:52:47 | Reagovat

Reverend anonym
Re: Re:

Jsem spíše mladší generace, takže preferuju Lůcu, navíc se na ní lépe kouká.

30.03.10 | 15:22:39 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Re:

Gott představoval kvalitativní vrchol hlavně v 60.letech. Později zabředl do repertoárového průměru, po r.1992 spíše podprůměru. Pro aktuální hudební dění nemá jeho činnost v posledních 18 letech žádný velký význam, jeho trvalá popularita je důsledkem úspěšné minulosti, kombinované s konzervativním vkusem zvláště středního a staršího publika.
Lucka Vondráčková žel zatím nikdy pěvecky ani písňově nepřesvědčila. Její covery typu "Vítr" jsou optimální pro tupé poskakování na diskotéce, ale jinak vcelku zbytečné.
KRYŠTOF považuji za vcelku vkusný a solidní popík, který je skvělý oproti mnohým hrůznostem, leč nedomnívám se, že je lepší než cokoliv z českého metalu. KRYŠTOF vyzdvihují hlavně ti, co mají malý přehled (např. andělští akademici).
Mnozí metalisti (pokud to nejsou zrovna agroKabátisti) jsou možná namyšlení, arogantní a povýšení elitáři (stejně jako mnozí alternativci, technaři, hiphopeři atd.), leč při pohledu na hrůznosti typu Evy a Vaška nebo MAXIM TURBULENC (neskutečná teleshopingová sračka "Czecho Decho"!!!) jim nic jiného nezbývá.
Raději budu arogantní namyšlený kretén (uznávající FDK a plivající na Pepu Melena) než "maximturbulentní" disko-decho-tupec.

30.03.10 | 17:06:42 | Reagovat

Reverend anonym
Re: Re: Re: Re:

Děkuji, to jste vysvětlil moc hezky.

31.03.10 | 01:54:24 | Reagovat

Pavel anonym
Re: Re: Re: Re:

On si "anonym" dělal švandu, co by takový člověk s tímto záběrem ("nemuziky") dělal na www.abysszine.com? A ty mu Láďo na to skočíš :-)

27.04.10 | 13:23:36 | Reagovat

Reverend anonym
Re: Re: Re: Re: Re:

Skočil na to a s jakou chutí :-) No nic přátelé, na čas si dám pauzu a až budete zase řešit nějakou extra důležitou věc která se týká/netýká, tý vaší/naší bubu hudby, Reverend opět zakročí, aby popíchnul :-) hehe

27.04.10 | 20:57:16 | Reagovat

papež anonym
Re:

Jako já tady s klukama taky nesouhlasim a jejich občasný výlety do oblak neuznávám, ale vole Evu, Gotta nebo Vaška taky nepobírám. A to nemá s tupostí nic společnýho, slyšels tu hrůzu?? Asi takový akce děláš ne, že Kryštof vymažou všechno ze scény?? To bych pak Medúze taky líbal chodidla.

30.03.10 | 19:56:39 | Reagovat

Reverend anonym
Re: Re:

1. medúza chodila nemá
2. je prostě jasné, že extrémní muziku (Evu a Vaška, Sun O))), Tučného, Ulver, Napalm Death, Nasum), prostě všichni lidi nepoberou. Hudba není špatná, nebo dobrá, hudba není komerční nebo nekomerční. Hudba není kvalitní, nebo nekvalitní. Jediné měřítko je, zda se ti hudba líbí, nebo nelíbí. To, že pár redaktorů naprosto undergroundového neznámého zinu pláče nad tím, kdo vyhrál slavíka, to je fakt bžunda :-)

P.S. Raději budu pohodovej kamarádskej Kabátista, nebo přátelskej nenamyšlenej fanoušek Maxim Turbolenc, než rároby hudební kritik, filozof, znalec všeho, idiot s nosánkem nahoru, co denně poslouchá Emperor.

31.03.10 | 12:37:49 | Reagovat

Štěpán Šimek
Re: Re: Re:

S tvým názorem lze samozřejmě souhlasit z praktického hlediska. Ale tady jsi v diskuzi na hudebním serveru, tudíž polemiky jejich redaktorů/čtenářů jsou na místě. Cílem hudebního serveru je hudební aspekty analyzovat či definovat a je pouze na čtenáři, zda-li se s nimi ztotožní.

"To, že pár redaktorů naprosto undergroundového neznámého zinu pláče nad tím, kdo vyhrál slavíka, to je fakt bžunda" – též s tímto konstatováním nemám problém, nicméně takto formulovaná věta vyzní, že redaktoři komerčního magazínu mají vždy pravdu. Pokud se bavíme čistě o tvrděrockovém subžánru, tak mainstream, tedy opak undergroundového Abyssu u nás reprezentuje časopis Spark a jaká to náhoda, že skoro třetina redakce Abyssu přispívá též do komerčního Sparku. Nehodnoťme tedy redaktory (či pisálky, jak je definuje Laďa Oliva) podle toho kam píši, ale dle toho jak píší.

31.03.10 | 13:04:28 | Reagovat

Reverend anonym
Re: Re: Re: Re:

Nebylo to tak myšleno, pravdu nemá totiž nikdy nikdo. V žádném případě jsem redaktory nehodnotil, nemám na to právo, ani náladu :-) Krom toho, že je mi to jedno.... ale diskuze to je zábavná.

31.03.10 | 13:41:33 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Re:

Co je paradoxní - EMPEROR jsem snad v životě neslyšel, zatímco od KABÁTu naprosto všechna alba (což je dáno mou orientací na českou scénu).
Nemám problém si poslechnout či dokonce koupit KABÁT. Nemám problém jít na kabátovský monstrkoncert (v Olomouci jsem tu a tam nějaký takový navštívil). Nemám problém diskutovat o úrovni jednotlivých písní či alb této kapely.
JENŽE - současně nemám problém vyjmenovat 50-100 českých kapel, které považuji za lepší než KABÁT.
Já chápu výsledky Slavíka. Je to anketa popularity a výsledky jsou tomu adekvátní. V tomto směru je Anděl sice výsledkově nepatrně lepší, leč současně směšný v tom, že se tváří jako "odborná anketa", přitom organizátoři oslovují různé Ulmy či Dolejše, tedy lidi, kteří o skutečném (tedy převážně mimotelevizním) hudebním dění nevědí nic.
Myslím tím hlavní ceny. Žánrovky, kde rozhodují speciální týmy, jsou výsledkově mnohem odbornější.
Jinými slovy - kdyby v Hard & Heavy rozhodovala "velká akademie", nominováni by byli (odhadem) KABÁT, ARAKAIN, ŠKWOR. Naštěstí však rozhodují specialisté, kteří nominačně prosadili DYING PASSION, MINDWORK a NEGATIVE FACE.

31.03.10 | 13:19:27 | Reagovat

Reverend anonym
Re: Re: Re: Re:

Víceméně s vámi souhlasím. Snad jen, ty tři poslední jména (vybraná "specialsty"), těžko říct, zda to je nějaká výhra :-)

31.03.10 | 13:47:17 | Reagovat

Štěpán Šimek
Re: Re: Re: Re: Re:

Je to výhra, neboť za rok 2009 u nás nic lepšího v žánru h'n'h nevyšlo. Osobně jsem hlasoval pro: VANESSA, DYING PASSION a XIII. STOLETÍ.

31.03.10 | 13:59:36 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Re: Re: Re:

Jistě - dala by se vyjmenovat spousta kapel, které se nevešly - OBLOMOV, HEIDEN, RHODIAN, MASTERS HAMMER, PIGSTY, VANESSA, CALES, LIVEEVIL atd.atd. - žel, nominováni mohou být jen 3, není to nafukovací :)

31.03.10 | 14:02:02 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Re:

A protože je tato diskuze opravdu zábavná, přihodím do ní další polínko :)

Jistěže je optimální být "přátelský pohodář, uznávající např. PRVNÍ HOŘE, DYING PASSION, INSANII, GNU či FDK".

Nicméně, mám-li si vybrat z krajních variant:
A - "namyšlený kretén uznávající GNU"
B - "přátelský pohodář uznávající MAXIM TURBULENC"
pak volím variantu A - čímž netvrdím, že jsem "namyšlený kretén" - to nechť posoudí jiní :) - rozhodně je však tato varianta pro mě akceptovatelnější.
Snažím se být "přátelský pohodář uznávající GNU, INSANII, PRVNÍ HOŘE", leč jako kritik musím být schopen oddělovat zrno od plev a tedy pojmenovávat i sračky, což potrefená husa - tedy kritizovaný interpret či jeho fanoušci - může považovat za projev debilismu a kreténismu.

A MAXIM TURBULENC je sračka opravdu strašlivá, snad ještě horší než Eva a Vašek, protože ti ty svoje bláboly alespoň normálně civilně zpívají, zatímco MAXIM TURBULENC ze sebe dělají naprosto trapné kašpary.

31.03.10 | 13:56:07 | Reagovat

Reverend anonym
Re: Re: Re: Re:

:-)
Já osobně bych volil a tak nějak více méně jí i mám nálepku: kretén co poslouchá ty Kabáty a Alkehol, ale občas si poslechnu i nějakou tu "lepčí muziku"..... :-) Tak a kdo je lepší :-):-)???
Mě Maxim Turbulenc nepříjdou jako kašpaři - ale jako dost dobří hudebníci, vy jste to jen nepochopil... osobně je řadím k tomu nejlepšímu z avantgardy u nás.

31.03.10 | 14:03:23 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Re: Re: Re:

MAXIM TURBULENC - avantgarda :D :D :D
MAXIM TURBULENC - hudebníci :D :D :D

Jak by (ve filmu "Marečku...") Kovářík Sovákovi - "Váš názor je velice svérázný" :D

31.03.10 | 14:11:38 | Reagovat

Reverend anonym
Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Je to jen otázka toho jak to osobně vnímáte....

31.03.10 | 14:27:05 | Reagovat

Štěpán Šimek
Re: Re: Re: Re:

Tak především MAXIM TURBULENC a jim podobní nejsou o hudbě (spíše to má blíže k nějakému kabaretu), je to normální byznys, podobně jako "tvorba" Michala Davida, který to otevřeně přiznává (např. v předposledním Reflexu). To, že se podobní interpreti objevují v hudebních anketách, je věc jiná. Mnohem více mě ale štvou interpreti jako Aleš Brichta, který si myslí, kdovíjaké netvoří umění a přitom je to obyčejný hospodský kemr (pro mimobrněnské: flusanec :-).

31.03.10 | 14:05:09 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Re: Re: Re:

Michal David (původně jazzman!!!) je zručný hudebník, aranžér a skladatel, který však tuto svou schopnost využívá (či zneužívá) vyloženě komerčním způsobem (což si naštěstí poměrně uvědomuje). Daleko horší než samotný David jsou mnozí jeho fanoušci - tedy ti, kterým se neskutečně otřesné projekty typu DAMICHI skutečně líbí.

V případě Brichty mi ani tak nevadí jeho tvorba (kterou jsem ochoten poslechnout), jako spíš to, jak občas působí dojmem "mluvčího všech českých rockerů" (což je možná pochopitelné pro skalní příznivce agrobigbítu, zatímco zbytek rockové či metalové scény Brichtu buď srdečně nenávidí nebo si z něj dělá dělá prdel).

31.03.10 | 14:21:40 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Re: Re: Re: Re:

V posledním řádku si jedno "dělá" odmyslete :)

31.03.10 | 14:23:12 | Reagovat

Blackie anonym
Re: Re: Re: Re: Re:

Tam zahrnuješ i mý vály ? :-)

31.03.10 | 17:00:02 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Tvé songy pro Brichtu některé docela ujdou, ale nemám pocit, že by nějak výrazněji čněly nad songy jiných autorů. I když samozřejmě jak které - zvláště na dvojalbu "Divadlo snů" je pár Tvých solidních kousků, jako třeba "Poslední legionář".
Občas je docela vtipné, jak někdo velebí CALES a současně plive na Brichtu - přitom je to do určité míry od stejného autora :)

31.03.10 | 18:05:50 | Reagovat

Allegor anonym
Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Tak ty sis vždycky ty nejlepší nápady nechával na Cales, ne?:)

31.03.10 | 18:31:48 | Reagovat

Blackie anonym
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Dal jsem tam to nejlepší co jsem mohl. Za tou prací si stojím, až na některé textové úlety ... rozhodně bych to nedokázal striktně shodit jako obyčejné hospodské kemry.... :-) udělat dobrou obyčejnou píseň s dobrým českým textem, je kumšt. ... i když možná ty nejlepší fláky fakt vznikají právě tím stylem, jako když si odchrchněš v hospodě mrmla pod stůl.

31.03.10 | 19:08:07 | Reagovat

Štěpán Šimek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Narážel jsem především na album AB BAND – Deratizer či na tvorbu páně Brichty jako celek, ne konkrétně na tvé autorské přispění v jeho minulosti.

31.03.10 | 19:32:34 | Reagovat

Blackie anonym
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Však jo. Řeší se tady ten Anděl, ale k tomu nemám co říct, protože mě to nezajímá a ani nerozčiluje. Stačí jedno slovo : Fraška. Jsem smířen s tím, že se tady nic nezmění a jestli jo, tak se toho nedožiju. Nevím jestli je fakt tolik lidí, kteří chtějí vidět a slyšet stále to samé. .... Stejně to funguje na jiných principech, což se ví, takže Shit s tím.

31.03.10 | 19:49:19 | Reagovat

Nejnovější diskuze

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
23.11.15 | 11:49:25

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

František Novotný anonym
23.11.15 | 05:02:25

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
22.11.15 | 07:34:56

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

František Novotný anonym
20.11.15 | 22:29:35

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

grbňavý anonym
19.11.15 | 20:06:09

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Jaroslav Burda
19.11.15 | 13:59:42

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
19.11.15 | 11:34:17

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Štěpán Šimek
19.11.15 | 08:35:18

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

František Novotný anonym
18.11.15 | 23:22:23

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
18.11.15 | 21:08:27

Více

Facebook   MySpace   YouTube