Novinky | Videa

ARCHEONIC

Video | 26.12.16

AWRIZIS

Video | 14.10.16

DYING PASSION

14.10.16

X-CORE

Video | 13.10.16

ROOT - Kärgeräs - Return From Oblivion

29.09.16

MALIGNANT TUMOUR

Video | 20.09.16

SLAYER

Video | 07.09.16

SUBROSA, SINISTRO v ČR

06.09.16

FEASTEM v ČR

06.09.16

JINJER

Video | 06.09.16

Více

Echoes

Live - nejbližší akce

Dabatáze neobsahuje žádný záznam

Diskuze

ke článku: Sonisphere Festival 2011 - chystá se ostuda roku?

Vydáno: 01.06.11 | Autor: Ondřej Komárek | Zpět na článek | Všechny diskuze

Cekem příspěvků: 56

Zdeath anonym
cena vstupenek

Byl jsem, viděl jsem a slyšel jsem. Nejvíc mě nasr... finta s cenou - 999,-plus poplatky = 1400?!?
Co to bylo za poplatky? To nám nebyl nikdo schopen vysvětlit.

13.06.11 | 08:14:43 | Reagovat

Ondřej Komárek
Re: cena vstupenek

Z něčeho se ti pánové, kteří s foukačkama na listí uklízeli ten nehorázný bordel ráno, musejí zaplatit... ;)

13.06.11 | 08:16:33 | Reagovat

bouše anonym

tak bylo 25 tisíc lidí,celkem dost....předpoklady diskutujících se nepotvrdily

12.06.11 | 13:42:06 | Reagovat

Ondřej Komárek
Re:

lidí bylo dost, ale tomu číslu moc nevěřím... znamenalo by to za dva týdny 200% nárůst prodeje.

12.06.11 | 14:21:00 | Reagovat

kalomoo anonym
.....

k tomu line-upu.. Pred tim estakem bylo receno ze cesko melo lonii trash metalovou ctyrku tak ze na nas vysel slabsi ten line-up... Casy pro jednotlivy kapely mw hrozive nasraly a myslim ze to zapricinilo stehovani do prahy kde se o jedenacte koncilo.jidla letos bylo dost ale za ceny vystreleny hodne nahoru. Nepochopil jsem proc napr korni koncili 50 minut pre mejdnama.ale jinak sem si estak uzil a jestli tu bude pristi rok tak pudu zase

12.06.11 | 09:05:17 | Reagovat

Michal Puc anonym

Ondreji mas pravdu, minuly rocnik byl skvelej, milovice paradni misto, absolutne sem nepochopil proc zrovna Vystaviste, nehlede na to ze "bliz lidem" je ta nejtrapnejsi vymluva. Navic minula cesta vlakem spolu s dalsima stovkama lidi do tech Milovic taky mela svy kouzlo. Listky mam ale pocity jsou zatim rozpacite :-/

10.06.11 | 11:37:59 | Reagovat

Ondřej Komárek
Re:

cesta na festival má vždy své kouzlo a já ji řadím mezi hlavní prvky mimohudebního vyžití :)

11.06.11 | 01:07:10 | Reagovat

pigi anonym

Degradovat tenhle fesťák po prvním ročníku na možná koncert I.M. plus nějaké předkapely se podaří jenom v česku.Představa,že takový NovaRock se z pole přestěhuje do Vídně,nejlépe přímo do Prátru pro pohodlí návštěvníků je úžasná.A sledovat to z Ruského kola by byl jistě nezapomenutelný zážitek.

09.06.11 | 23:11:51 | Reagovat

jelito anonym
me to vyhovuje

Do Praglu to mam 350km, predstava, ze pak budu resit dalsich 20km DO a hlavne po akci Z Milovic me utvrdilo v tom, ze Mejdny proste letov v CZ neuvidim. Beru sebou syna ktery jeste nema 15 roku, nehodlam s nim spat ve stanovem mestecku a cekat kdo mi nablije na strechu. Presun do Prahy proto nadsene vitam a jen diky nemu letos na SSP vlastne jedem.

Stran komunikace s poradateli - na strankach jsou 2 telefonni cisla. Ani jedno neni primarne urceno pro "beznou" komunikaci, nicmene na obe jsem volal stran ujisteni ohlede koupi vstupenky pro syna. Na jednom cisle mi telefon nikdo nebral, ne druhem mi vse v pohode zopdovedela relativne prijmna slecna. Po hodine mi volali a z prvniho cisla.

Divam se na to s pohledu cloveka, ktery chce navstivit koncert Iron Maiden, na ostatni kapely celkem kaslu. Kolik % navstevniku to vidi podobne?

09.06.11 | 15:27:39 | Reagovat

Johny anonym
Re: me to vyhovuje

..z tohoto pohladu tiez pravda

09.06.11 | 16:01:58 | Reagovat

Ondřej Komárek
Re: me to vyhovuje

Konkrétně mě osobně by na SSF zajímali jen Mastodon, protože to je jediná kapela z line-upu, která netěží pouze ze slavné minulosti a nevaří z vody.

09.06.11 | 16:15:53 | Reagovat

Štěpán Šimek
Re: me to vyhovuje

Jasně, koho zajímá jen IM tak bere Sonisphere Festival jako tradiční koncert IM s předkapelami. Ale pokud akce má v názvu "festival", tak pod pojmem festival si představuji něco jiného, než stanovat v "centru" Prahy, platit nehorázné sumy za parkovné (+ další obstrukce) a končit de facto před půlnocí + další negativa uvedená v článku. Samozřejmě proti gustu žádný dišputát, mnoho lidem uvedená negativa nevadí, mnoho dalším zase vadí. Náš článek je psán z pohledu fanoušků té druhé skupiny. A ostatně k tomu diskuze slouží, aby se zohlednil názor obou táborů.

09.06.11 | 16:30:44 | Reagovat

Martina anonym
Re: me to vyhovuje

Souhlasím...jen teda nejedu na I M ale na ty ostatní kapely...a myslím že ta jména nejsou malá.Jen jet na jednu kapelu?pardon ale to se mi zdá málo.

10.06.11 | 14:31:39 | Reagovat

Johny anonym

Ja s autorom suhlasim..

08.06.11 | 09:41:36 | Reagovat

Johny anonym
Re:

..nechcem byt hnidopich, ale na niektorych festakoch je naozaj ta kombinacia prilis divoka...rock/metal s tanecnou hudbou, no neviem, asi sa nerozumiem..

08.06.11 | 09:57:15 | Reagovat

Jarda Mestek anonym
Naprostý souhlas

Já jednoznačně souhlasím také ... upřímně nejvíc mě mrzí to že IM budou hrát od 21 hod to znamená za krásného denního světla a pokud se podívate na youtube na jejich úvodní show ( intro ) k tomuto turné tak už tady bude problém a hodně to pokazí úvod.

Za druhé jasně seznam kapel ..... KORN už jsou dle mého názoru jasně pase ..... a tady to někdo těžce nezvládnul.

08.06.11 | 10:55:14 | Reagovat

Martina anonym
Re: Naprostý souhlas

KoRn jsou pase? Kde to žijes? Rika ti nekdo ze ten vas ujeceny hevík je pase? no to sou teda nazory...lidi kam na ty voloviny chodíte...nechápu

10.06.11 | 14:34:21 | Reagovat

roithamer anonym
Re: Re: Naprostý souhlas

No jasně, to, co neposlouchám a není to zrovna "in" mezi náctiletými, je passé ... jednoduchý pohled na věc.

10.06.11 | 17:31:51 | Reagovat

mca anonym

hoši, hoši, nechápu o co vám jde?
Akce nebude v Milovicích ale v Praze. OK. To podle mě není průšvih, ale spíš plus (parkování, dostupnost, přístup..) a že nepřijedou na metalový fest Sisters Of Mercy (kapela 15 let za zenitem) to mi taky moc nemrzí. A že tam bude míň lidí? To edině uvítám (ubyde tlačenic, front atd..) a že pořadatel prodělá? to je mi buřt
hledáte senzaci tam kde není..

07.06.11 | 20:26:58 | Reagovat

Štěpán Šimek
Re:

Ale kdybychom nehledali "senzace", tak můžeme sekci Blog rovnou zavřít a psát jen jednu nudnou recenzi za druhou. Myslím, že by to bylo docela škoda, ne?

07.06.11 | 22:33:34 | Reagovat

am anonym
Re: Re:

Můžete to tady zavřít celé, to bude nejlepší.

08.06.11 | 12:42:31 | Reagovat

Štěpán Šimek
Re: Re: Re:

To bohužel nejde, máme závazky vůči inzerentům. Tudíž v tvém případě nezbývá nic jiného, než tento server ignorovat.

08.06.11 | 13:45:47 | Reagovat

Kosej7cz anonym
Re:

1. S autorem článku v naprosté většině souhlasím.
2. Line-up za zmíněné peníze je pořád super, ale ak je vidět, většina, která článek kritizuje naprosto nepochopila, proč a za jakým účelem byl napsán. Pořádání podobných akci je nelehký úkol, který obnáší celou řadu úkonů od všech zainteresovaných lidí, které vedou k jednomu cíli.......spokojenost návštěvníka. Co si budeme namlouvat, SF není žadná underground akce, už i metal je v dnešní době business. Zmíněné festivaly pořadatelé neorganizují pro to, aby si mohly kapely zahrát, ale především, aby na tom vydělali prachy.
3. Trochu ze života: Když půjdete do obchodu na své oblíbené křupavoučké rohlíčky a ze dne na den začnou prodávat jen oschlé staré rohlíky, nebudete se zajímat, kde se stala chyba, jestli u pekaře, dovozce, špatné skladování, u skladníka.............prostě tam přestanete nakupovat. Vás nezajímá co se s rohlíkem děje, než ko koupíte.....prostě ho chcete jen čerstvý.

08.06.11 | 10:02:20 | Reagovat

Ondřej Komárek
Re: Re:

celé jste to vystihl naprosto přesně, díky za pěkné shrnutí a kvalitní názor.

08.06.11 | 11:08:01 | Reagovat

martin anonym
Re: Re: Re:

ano to je vystihnuto správně,ale ten článek je právě o tom, že se hází vina na obchod s těmi rohlíky, místo toho aby ten článek zjistil, když už má nějaký ambice hledat senzace, kde je opravdu vina, jestli na pekařovi, dovozci, výrobci mouky.... Takhle je to jen subjektivni blog, na který lze pohlížet stejně jako na blog náctilety holčičky, která řeší první menstruaci. a mimochodem když jsme u těch rohlíků, není nikd epsáno, že to co tobě chutná za rohlíky bude chutnat mě i dalším lidem.... co člověk to názor

09.06.11 | 14:37:51 | Reagovat

Štěpán Šimek
Re: Re: Re: Re:

Myslím, že v článku je jasně uvedeno, že na vině je pořadatel, resp. pořadatelský subjekt - snad není nutné jmenovitě uvádět celý řetěz lidí, co pro pořadatele pracují od logistiky až po PR oddělení. Přirovnání obchodu s rohlíky je nepřesné, něco jiného je místo konání festivalu, které se může měnit a něco jiného je adresa pořadatelského subjektu zapsaná v obchodním rejstříku (která je ale zcela irelevantní ve vztahu s místem konání festivalu). Nicméně pravdu máš v tom, že Blog obecně je subjektivní publicistická rubrika. Někomu může vyhovovat přesun místa konání do Prahy, protože třeba v Praze bydlí, jinému zase ne, protože třeba bydlel v místě původního konání. Vše je relativní a subjektivní a záleží jen na čtenáři, zda-li se s autorem ztotožní či mu bude oponovat.

09.06.11 | 15:26:00 | Reagovat

Ondřej Komárek
Re: Re: Re: Re:

Na článek pohlížejte, jak je jen libo. Svoje problémy s menstruací už mám pár let za sebou :)
Samozřejmě, že je článek subjektivní. Proto je v té dané sekci. Naopak ale nejsem investigativní novinář, abych se ve svém volném čase pídil po nějakých detailech, kde přesně na cestě Praha - Rakousko je ten zádrhel. O tom hlavně ten článek vůbec být neměl. Neříkám, že mne nezajímá, kde se stala chyba, ale článek slouží ke shrnutí viditelných a pro koncového zákazníka zásadních nedostatků.
Ono je sice potěšitelné, že pořadatelé 3 (slovy tři) dny před akcí odpoví na několik organizačních otázek (krom důvodu přesunu a změny line-upu, samozřejmě), ale pouze na facebooku, který, hádám, dobrá polovina návštěvníků nepoužívá, zvláště fanoušci IM ve věku 35+.
Pokud bychom všichni k problémům přistupovali způsobem "buďte rádi, že to vůbec je, problémy radši nevidět", můžeme se vrátit o čtvrtstoletí zpátky, protože pak nám ten kapitalismus bude srát na hlavu naprosto běžně, když se nebudeme bránit a budeme mlčet. A zrovna já nemám chuť sežrat vše, co mi někdo předhodí, jen protože mám hlad.
Chci dělat festival se světoznámým jménem? Tak by tomu měla odpovídat také úroveň. Největší chyba je v tom, že spoustu lidí chápe letošní SSF jen jako koncert IM, za což mohou z velké části opět pořadatelé. A pak už se nabízí ty nedostatky shodit ze stolu, hlavně, že uvidíme IM.
Já vám jen přeju, abyste měl i po osmé hodině co koupit k jídlu, abyste nestál půlhodinové fronty na teplé pivo za 50 korun a abyste měl možnost příjemně a v klidu se vyprázdnit. Protože pokud ne, tak poznáte, že i ta organizace má na výsledném dojmu z akce zásadní podíl.
Po festivalu můžete napsat, jak to vše probíhalo :)
Určitě to zvládnete na vyšší úrovni než krvácející holčička na blogísku a já si to určitě rád přečtu :)

09.06.11 | 16:45:01 | Reagovat

Štěpán Šimek
Re: Re: Re: Re: Re:

Naprostý souhlas, v ČR si na kapitalismus jen hrajeme, ale neděláme ho (navíc nejsme schopni zorganizovat vlastní koncert a musí ho za nás dělat Rakušáci) a lidé to vše baští i s navijákem. Navíc ti IM jsou taky to poslední, co by mě tam zajímalo (vlastně mě tam zajímali jen Mastodon a SOM, ale ti bohužel odpadli). Sice nic proti legendám, ale proč jsou ti dinosauři tak dlouho slavní fakt nechápu (když hardrockové legendy odpadli s nástupem NWOBHM), když už je dávno měla nahradit nová heavymetalová vlna (post-metalová) reprezentovaná právě Mastodon.

09.06.11 | 17:20:12 | Reagovat

Ondřej Komárek
Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Jak už jsem psal u jiného vlákna:
"Konkrétně mě osobně by na SSF zajímali jen Mastodon, protože to je jediná kapela z line-upu, která netěží pouze ze slavné minulosti a nevaří z vody." Takže se shodneme.

09.06.11 | 17:25:45 | Reagovat

ČTO anonym
Re: Re: Re: Re: Re:

Gratuluji k vyřešení problémů s menstruací a jménem české transsexuální obce vyjadřuji potešení nad zdařilou operací z ženy na muže

09.06.11 | 20:33:56 | Reagovat

Nejnovější diskuze

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
23.11.15 | 11:49:25

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

František Novotný anonym
23.11.15 | 05:02:25

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
22.11.15 | 07:34:56

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

František Novotný anonym
20.11.15 | 22:29:35

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

grbňavý anonym
19.11.15 | 20:06:09

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Jaroslav Burda
19.11.15 | 13:59:42

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
19.11.15 | 11:34:17

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Štěpán Šimek
19.11.15 | 08:35:18

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

František Novotný anonym
18.11.15 | 23:22:23

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
18.11.15 | 21:08:27

Více

Facebook   MySpace   YouTube