Novinky | Videa

ARCHEONIC

Video | 26.12.16

AWRIZIS

Video | 14.10.16

DYING PASSION

14.10.16

X-CORE

Video | 13.10.16

ROOT - Kärgeräs - Return From Oblivion

29.09.16

MALIGNANT TUMOUR

Video | 20.09.16

SLAYER

Video | 07.09.16

SUBROSA, SINISTRO v ČR

06.09.16

FEASTEM v ČR

06.09.16

JINJER

Video | 06.09.16

Více

Echoes

Live - nejbližší akce

Dabatáze neobsahuje žádný záznam

Diskuze

ke článku: Brodění se bahnem aneb Jak jsem dělal porotce MetalGate Massacre

Vydáno: 21.12.12 | Autor: Ladislav Oliva | Zpět na článek | Všechny diskuze

Cekem příspěvků: 24

Petr Eger anonym
Fleshers

FLESHERS sami sebe označují jako "metal-alternative"... Samy- předem bych si dovolil opravit chybku... S těmito kluky jsem hrál asi rok a 3/4. Alternativ je kravina , to je pravda..., nahrávku dělal....debil, ano. Otřesný bych vypustil ale vesnický brutal metal- to je přesně ono a je to lichotka.. Rád bych uvedl než napíši to zásadní to, že se hudbou živím 18let a hraji na 4 nástroje... Hudební kritici to samozřejmě mohou vnímat po svém, i já jako aranžér/muzikant netvrdím že to je něco zázračného.., kluci nejsou žádní hráči .. Ale je to originální, zní to jinak a lidi na to opravdu chodili, mají to tu rádi. Dokonce i v Hořesedlích na větším festu byl úspěch. Rád jsem s těmi kluky hrál.. Dnes to je vše sice vyumělkované děsně "trendy" ale na jedno kopyto a nudné, většina kapel hraje jako někdo, příp vzor či zakladatel toho či onoho stylu.. Sám jsem zažil to, že jsem dostal nabídku do vcelku známé kapely a když jsem řekl že jdu raděj k Fleshers, protože to není fádní a nudné jako to jejich, měl jsem rázem spousty nepřátel.. A ten otřesný zpěvák zvítězil s kapelou Hugerat v karlovarské regionální soutěži. Vítěze vybírala odborná porota. Názory jiných dokáži respektovat i hodnocení otřesné apod. tvrdší výrazy, ovšem....rád bych se seznámil s nějakou vaší tvorbou, je to možné....? Díky.

06.04.13 | 02:55:13 | Reagovat

Elizabeth
Re: Fleshers

Samy? Takže se jedná o holčičí kapelu?? ;-)

06.04.13 | 12:00:08 | Reagovat

Petr Eger anonym
Re: Re: Fleshers

Správně, konečně někdo :-) To byla taková lehká provokace na úvod :-) Ale autor nereagoval, zřejmě zkušený matador :-)

09.04.13 | 03:08:45 | Reagovat

Lotr anonym
Re: Fleshers

Ano!!!! Co dokázal, že kritizuje?!!!!

06.04.13 | 15:20:09 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Fleshers

No právě... Měl bych se stydět...!!! Tím spíše, že na tu kapelu mám stále stejný názor. Nemluvě o tom, že přestože jsem nic nedokázal, hodlám kritizovat nadále :)

06.04.13 | 18:45:41 | Reagovat

Ondřej Komárek
Re: Re: Re: Fleshers

Ale tak Láďo, klidně se svým hudebním klenotem pochlub :D

08.04.13 | 15:23:35 | Reagovat

Petr Eger anonym
Re: Re: Re: Fleshers

Abychom se nedostali někam kam jsem nemířil... Netvrdím, že recenze nebo kritiky nesmí nebo nemá psát někdo kdo na nic nehraje a může je psát jen hudebník a ještě který, jak tady čtu něco dokázal...... Ani vy pane Olivo nemusíte měnit názor, to byste zdegradoval sám sebe- do mrtě.... Jen by mě třeba zajímalo na základě jakých měřítek používáte slova : Otřesný, příšerný, špatný vtip.. atd...? Je možné si o vás něco najít? Nějakou prezentaci co jste nebo co děláte? Jen by mě to zajímalo, ne nemyslím to nijak zle, prostě bych se jen rád podíval. A pokud se chce někdo podívat na mě tak dávám taky obyčejnou fanpage z Bandzone. http://bandzone.cz/fan/egis .Ne nemám konzervatoř a jsem z vesnice ale aktivně hraju -23 let - od dechovky z harmonikáři až po... Fleshers (bicí,basa,kytara,klávesy). Studiově točím třeba hudební podklady- halfplaybacky na které pak některé "hvězdy" dělají že hrají. Tohle bych ale nikdy nenapsal a myslím že nikdo kdo má v sobě trochu tolerance a objektivity... Není to žádné hodnocení je to pofusání někoho. Tihle kluci si milý pane Olivo na nic nehrají, naopak sami o sobě prohlašují že neumí hrát a ...., jak už jsem psal.. Lidi to prostě bere... A pro lidi muziku děláme, ne proto aby na nás flusal kdejaký pisálek.. Jinak článek o Standovi Hranickém se vám moc povedl. Skoro bych si našel i jiné ale doufám že už tam nebudou žádné rezence :-) Dobrou noc ;-)

09.04.13 | 02:56:16 | Reagovat

Petr Eger anonym
Re: Re: Re: Fleshers

Už jsem si našel váš profil... Bohatý , leč velice úzký profil činnosti: Psaní,psaní,psaní,psaní a na konci řev- jednorázové projekty 1990 kazeta - odsud asi ten příměr příšerný zvuk jak z kazety z roku 91 a SRAČKA 2005, kazeta "Hovno"... Tak to potom jo:-) Omlouvám se.. Možná by mě zajímalo jak byste ohodnotil třeba první nahrávky Root, Masters Hammer...?

09.04.13 | 03:14:58 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Re: Re: Fleshers

První nahrávky Root a Masters Hammer jsou naprostou klasikou českého black metalu. Rozdíl mezi nimi a Fleshers spočívá v tom, že zatímco oni ve své době (tedy koncem 80. let) byli tuzemskými průkopníky žánru, Fleshers v současné době pouze tuctově a předpotopně navazují na něco, co bylo vymyšleno před 25 lety. Kdyby to, co Fleshers hrají dnes, hráli už v roce 1987, a poté by na to dokázali nějak kvalitně navázat, dnes budou uznávanou klasikou žánru a legendou českého metalu. Vtip je v tom, že Fleshers cosi takového tvoří až nyní nebo v posledních letech, kdy je toto pojetí už silně zastaralé. Rozdíl mezi demosnímky Root z roku 1988 a nahrávkami Fleshers z roku 2009 je právě v datu v kalendáři. Törr, Root a Masters Hammer byli v roce 1988 českými průkopníky black metalu, zatímco Fleshers ve své současné podobě jsou už jen ozvěnou dávné minulosti. A protože jsem přímým pamětníkem oněch časů a již tehdy jsem tyto věci poslouchal, mám pocit, že Fleshers by působil směšně i třeba kolem roku 1993, kdy podobné nahrávky vycházely na demokazetách a vydavatelé o ně přestávali mít zájem.
Pokud jde o můj projekt, šlo o zcela záměrnou a názvem přiznanou sračku, kterou nehodlám nijak obhajovat.
Jestliže Fleshers vše dělají jen pro zábavu a potěšení svých známých, pak je to v pořádku, akorát je otázka, zda má smysl se v roce 2012 s čímsi takovým hlásit do soutěže, která má pokud možno objevit nějaké talenty.

09.04.13 | 10:17:30 | Reagovat

Petr Eger anonym
Re: Re: Re: Re: Re: Fleshers

Pane Olivo já jsem s dovolením taky přímým pamětníkem oněch časů... :-) Srovnáváte nesrovnatelné. Už jen v časově ose. V době kdy natočili ty kapely první demo jistě nikdo nemluvil o klasicích a prukopnících. Kolovalo tady pár kazet a bylo tu pár kapel. A dnes... ? Čeho bude kdo průkopníkem...? Nejsem přeci tak naivní abych srovnával persony typu Franty Štorma nebo Jiřího Valtera s někým z Fleshers... Doba je navíc úplně jinde. Je to jako bych řekl že Masters Hammer kopírovali Bathory. To Fleshers nekopírují nic..Nejsou to žádní hráči, zkusili to... Máte svůj názor, fajn já napsal svůj... Jestli jste byl v porotě České rockové ligy 2006 tak jste nás vybral i vy z 360 kapel semifin.12. To byla ale jiná banda... :-)

14.04.13 | 08:34:57 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fleshers

Ony staré kapely byly považovány za klasiky a průkopníky již po pár letech. Přičemž také dnes je celá řada tuzemských průkopníků, ale spíše v mladších metalových subžánrech.
Pokud jde o soutěže, před aktuálním MetalGate Massacre jsem byl pouze v porotě Rock Made In Gambrinus 2002, jinak nikde.

14.04.13 | 12:20:52 | Reagovat

Štěpán Šimek
Re: Re: Re: Re: Fleshers

Přesně tak jsem to chtěl taky napsat. Problém není v samotné tvorbě FLESHERS, pokud je ta hudba tvořená od srdce pro pár přátel a kapela jí věří, prostě takový relax, koníček bez větších ambicí, tak svůj účel plní a jak říká kolega z Reactoru Ondra: každá kapela si najde svého kupce. Problém je pouze v tom, že kapela nemá dost soudnosti při hlášení se do soutěží, kde se právě na prvním místě očekávají ambice, tvořit něco více, než hudbu, která potěší především své tvůrce a pár jejich přátel. Když to uvedu na příkladu, taky si myslím, že server ABYSS tvoříme dobře dle našeho nejlepšího svědomí, ale nikdy by mě nenapadlo ho přihlásit do nějakých webových soutěží typu Křišťálová lupa (http://kristalova.lupa.cz), kde bychom mezi takovými kolosy jako Živě.cz, iDNES.cz nebo Mapy.cz byli všem jen pro smích.

09.04.13 | 10:54:45 | Reagovat

Petr Eger anonym
Re: Re: Fleshers

Čím to je, čím to je, že leto nenávidí jeseň,
a kritik nenapíše pieseň :-) ... Tohle není hudební kritika...

09.04.13 | 03:03:37 | Reagovat

Lotr anonym
Re: Re: Re: Fleshers

Ještě tu o tom, že kritika má být "objektivní", pěkně prosím...

09.04.13 | 13:12:29 | Reagovat

Anglosas anonym
Re: Fleshers

Žádat po kritikovi jeho hudební tvorbu je trochu z cesty. Za kritika by měly mluvit posluchačské zkušenosti a přehled, který je patrný i z jeho vyjadřování a argumentace. S Láďou Olivou nemusím ve spoustě věcí souhlasit, ale už po odstavci poznám, že ten člověk hudbě rozumí. Píšu to i přesto, že jsem také členem jedné ze zúčastněných kapel a podle toho, co Láďa napsal, to šacuju, že jsme skončili na známce 4 nebo 4-. Po přečtení článku jsem si taky říkal, co si to dovoluje na nás - všechny snaživé muzikanty - takhle kydat hnůj, ale teď jsem za tu dost nekorektně a na plnou hudbu zveřejněnou kritiku docela rád. Je to aspoň nějaká zpětná vazba, ne jenom dvě možnosti postoupil / nepostoupil. Ne, nebudu kapelu měnit tak, aby se příště Láďovi Olivovi líbila, ale jsem za tuhle zpětnou vazbu rád. Některým kapelám může napovědět, kudy pro ně cesta vede a kudy ne.

10.04.13 | 18:21:30 | Reagovat

Elizabeth
Re: Re: Fleshers

palec nahoru za tvůj komentář

11.04.13 | 09:33:33 | Reagovat

cromagnon
Re: Re: Fleshers

dobrá řeč

11.04.13 | 12:47:47 | Reagovat

Vader anonym
můj

jasný "favorit" je Raptor. Píseň "Sám tak prázdnej".........ty vogo, to jsou pankáči jak hovado:)))

A teď koukám, že Delirium Tremens je možná ještě "lepší":)))

Stahuju a beru večer do hospody....já se smál snad dvě hodiny v kuse.

Zase na druhou stranu se mi díky této písni pravděpodobně povedlo přežít konec světa:))

21.12.12 | 17:13:03 | Reagovat

Acaila anonym
Re: můj

Výbornej typ. Při prvním "deliiriiiuuuum treeeeemens! jsem vybuchnul :D

21.12.12 | 17:54:05 | Reagovat

fica sicengine anonym

dekuju pisateli za tento clanek, vic lidi co se neboji rict co a jak vidi

21.12.12 | 15:19:01 | Reagovat

Acaila anonym
Sinetrium je cool! :)

Připomíná mi to první pokusy s kytarou někdy počátkem 90. let :). Je to takové nostalgické ;).

21.12.12 | 13:45:06 | Reagovat

Morbivod anonym

Krásně trefně napsaný, úplně to slyším a vidím, přestože jsem tam naštěstí nebyl.

21.12.12 | 12:22:49 | Reagovat

Ladislav Oliva
Re:

Zatím šlo pouze o domácí poslech. Živé koncerty teprve budou, naštěstí už spíše s těmi jakžtakž lepšími soubory.

21.12.12 | 12:30:57 | Reagovat

DW anonym

Jsem rád za umístění Contami. Ti kluci se alespoň o něco snaží. Na druhou stranu, neměli velkou konkurenci.

Jinak jsem si něco z kapel poslechl a to jsou řádný hudební masakry.

21.12.12 | 12:06:14 | Reagovat

Nejnovější diskuze

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
23.11.15 | 11:49:25

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

František Novotný anonym
23.11.15 | 05:02:25

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
22.11.15 | 07:34:56

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

František Novotný anonym
20.11.15 | 22:29:35

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

grbňavý anonym
19.11.15 | 20:06:09

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Jaroslav Burda
19.11.15 | 13:59:42

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
19.11.15 | 11:34:17

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Štěpán Šimek
19.11.15 | 08:35:18

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

František Novotný anonym
18.11.15 | 23:22:23

Rock'n'roll už nikdy nebude takový jako dřív

Reverend anonym
18.11.15 | 21:08:27

Více

Facebook   MySpace   YouTube